Hop til hovedindholdet

PostNord logo

E-handelskonference 2015 - København


Dato og tid

Torsdag d. 19. marts 2015 kl. 09:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Lørdag d. 14. marts 2015 kl. 00:00

Sted

Bojesen A/S - Axelborg, Vesterbrogade 4A, 1620 København V Bojesen A/S - Axelborg
Vesterbrogade 4A
1620 København V

E-handelskonference 2015 - København


Arrangementsbeskrivelse

Med årets tema SKAB VÆRDI FOR KUNDEN sætter vi fokus på oplevelsen for dine kunder. Deltag på konferencen og bliv inspireret af seks entusiastiske oplægsholdere. 

Glæd dig til en dag med:
  • praktiske erfaringer fra førende virksomheder
  • viden om medier der skaber produktbevidsthed
  • de nyeste markedsføringstendenser inden for den analoge og den digitale verden
  • nye ideer, praktisk viden og inspiration til din markedsføring


                                    

PROGRAM
9.00                   Ankomst og registrering
9.30                   Velkommen
                          Jimi Mejlfort, Salgschef, Post Danmark
9.40                   Fremtidens købsadfærd - online og offline
                          
Cor Molenaar(NL), Strategisk konsulent, eXQuo Consultancy
10.55                 Pause
11.10                 E-handlen anno 2015
                          Annette Falberg, Adm. direktør, FDIH
11.45                 De seneste nyheder inden for produktudvikling
                          Kurt Madsen, Head of E-commerce & Productmanagement, Post Danmark
12.15                 Frokost

13.15                 SPOR MED CASES

                          SPOR 1 - Logistik - den store sal
                          Hvordan kan du som e-handler gøre det nemt for kunden?
                          Jacob Christiansen, Key Account Manager, Post Danmark
                          Case: Sådan tænker vi kunden ind i alt vi gør!
                          
Jacob Risgaard, CMO, Entertainment Trading/Coolshop

                          SPOR 2 - Fødevarer -  Hammerrich 3
                          Fødevaredistribution
                          Michael Dall, Key Account Manager, Post Danmark
                          Case: Friske fødevarer lige til døren
                          Thomas Lyst, Online Salgschef, Irma.dk

                          SPOR 3 - Markedsføring - Hammerich 4
                          6 trin til den optimale markedsføring
                          Mai Bøjden, Sales supporter, Post Danmark
                          Case: Har papiret en fremtid?
                          Tim Frank Andersen, Partner, In2media

14.30                 Pause
14.45                 Brugerdreven innovation- co-create
                          Simon Skafdrup, CEO, 3PART
15.45                 Opsamling
                          Jimi Mejlfort, Salgschef, Post Danmark
16.00                 Tak for i dag

_____________________________________________________________________________

Fremtidens købsadfærd - online og offline
Keynote Cor Molenaar (NL), Strategisk konsulent, eXQuo Consultancy

Vi lever i en tid med konstante afbrydelser, hvor Internet, smartphones, droner, 3D printere og Big Data vil ændre vores måde at drive forretning på. Så hvilke ændringer vil vi se i fremtiden og hvad er mulighederne for e-handlen?

En ting er sikkert, vi får brug for et realistisk syn på vores fremtid baseret på indsigt om IT, marketing og forbrugeradfærd. Men hvordan påvirkes kunderne, hvad foretrækker de og hvilke forbrugermønstre gør sig gældende? Har online- og detailbutikken overhovedet en fremtid? Med afsæt i disse spørgsmål vil Cor Molenaar se på tidens forandringer og de muligheder du, som e-handler, kan gribe.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til en udbytterig og inspirerende dag!
Med venlig hilsen
Post Danmark

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >